VÝBER

Dočítajte sa o nás viac

Koniec prvého ročníka patril návšteve 02

Koniec prvého ročníka patril návšteve 02

Koniec školského roka sa blíži a jeden z posledných odborných výcvikov patril workshopu v spoločnosti 02. Preto sme sa spolu s našou pani majsterkou Vlastou Vilhanovou s nadšením vydali na návštevu spoločnosti O2 v Banskej Bystrici, kde sme mali možnosť objaviť nové zaujímavosti a získať nové odborné zručnosti, a to vďaka vysoko profesionálnym zamestnancom,  pani Katke  Hudákovej, špecialistke administratívneho centra služieb zákazníkom a Michalovi Betkovi, manažérovi kontaktného centra.  Naša cesta nás totiž  priviedla do dvoch fascinujúcich častí O2 – BackOffice a Callcentrum, kde sme mali šancu spoznať všetko, čo sa v O2 deje, nakoľko toto pracovisko zastrešuje celé Slovensko.

Najprv sme navštívili BackOffice, kde nás pani Katka previedla jeho úžasným svetom. V tejto časti sme mali možnosť vidieť, ako funguje srdce spoločnosti. To preto, že práve tu sa vybavujú všetky reklamácie a sťažnosti, samozrejme k úplnej spokojnosti zákazníkov. Vysvetlila nám, aká dôležitá je táto časť pre chod spoločnosti O2. Boli sme ohromení moderným prostredím a pozornosťou, ktorú každý zamestnanec venoval svojej práci a so  zápalom plnil svoje  úlohy. Práve na tomto pracovisku sme stretli aj našu bývalú žiačku.

Cestou do kontaktného centra sme mali možnosť vidieť  aj oddychové zóny a miestnosti vyhradené pre rôzne školenia a brífingy. Od Michala Betku sme sa dozvedeli, že komunikácia so zákazníkmi je jednou z najdôležitejších zložiek spoločnosti O2. Michal nám ukázal, ako tímový duch a profesionálny prístup zamestnancov v callcentre pomáhajú riešiť rôzne situácie a zákaznícke požiadavky. Boli sme užasnutí zodpovedným prístupom a úsilím zamestnancov, ktorí sa snažili nájsť čo najlepšie riešenia pre každého zákazníka. Tu sme sa dozvedeli aj o motivácii a štýloch vedenia svojich zamestnancov, čo bolo naším posledným prebratým učivom.

Na záver našej nezabudnuteľnej návštevy sme sa vybrali do vynovenej špecializovanej predajne  O2 v Europa Shopping Center v Banskej Bystrici, kde nás privítal jej vedúci Tomáš Gábor. S veľkou radosťou sme objavovali moderné a elegantné priestory, ktoré vytvárali príjemnú atmosféru. Táto pobočka bola skutočným zrkadlom inovácií a špičkových technológií, ktoré O2 poskytuje svojim zákazníkom. Bol to dokonalý záver nášho putovania, ktorý nás ešte viac utvrdil v tom, že O2 je vždy pripravené poskytnúť svojim zákazníkom to najlepšie.

Rovnako nadšení z tejto exkurzie boli aj moji spolužiaci. Nina Maruniaková to opísala slovami: „Každému z nás sa pravdepodobne stalo, že nám prišla faktúra za internet vyššia, ako mala byť. Ako sme to riešili? Asi si každý povedal, že zavolá svojmu operátorovi a o niekoľko minút bol problém vyriešený. Ale zaujímalo vás niekedy aj to, ako to funguje na druhej strane telefónu? Nás, pracovníkov marketingu z  I. E, áno a  vďaka pani majsterke a manažérom O2 sme to mali možnosť zažiť. Prvé oddelenie, ktoré nám bolo predstavené, bol BackOffice. Tu sa vybavovali reklamácie a archivácia dokumentov. A práve tu sme sa stretli aj s bývalou žiačkou našej školy. Od nej sme sa dozvedeli, že keď bola podobne ako my na exkurzii a ako žiačka stála na tom istom mieste, kde my,  na prvý pohľad vedela, že tu chce pracovať. A vďaka našej škole sa jej to podarilo. Nasledovalo kontaktné centrum. Tu si nás prevzal pán Michal, ktorý nám umožnil vidieť, ako to na druhej strane telefónu funguje. Oddelenie nám predstavil krátkou, ale veľmi zaujímavou prezentáciou. Zistili sme, že volanie nie je jediná forma komunikácie, ako sa môžeme spojiť so zamestnancami, keď si chceme vybaviť novú službu alebo vyriešiť problém. Bolo nám taktiež predstavené, aké benefity zamestnanci majú a ako môžeme vo firme kariérne rásť.  Nakoniec nasledovala otázka, koľko aktívnych SIM kariet má v súčasnosti 02. Za správnu odpoveď  (2,36 milióna) odmenil spolužiačku  Lenku hrnčekom s logom 02 a následne sa s nami rozlúčil.“

Chceli by sme vyjadriť svoju vďaku pani Katke,  pánovi Michalovi a Tomášovi za ich úžasnú starostlivosť. Cítili sme sa tu príjemne a vítaní. Za túto možnosť ďakujeme tiež našej pani majsterke.  

Autor: Matúš Melicherčík, I. E

Foto:Simona Stachová a Sára Priebojová, I. E

Informácie

Stredná odborná škola informačných technológií
Tajovského 30, 975 90 Banská Bystrica

IČO: 17055431

Škola je život

Sledujte nás:

Image

Študijné odbory

    Zobraziť odbory
    .com-content.view-category .article-list .article .article-intro-image img { height: 100%!important; background-repeat: no-repeat; background-size: cover; }