Image

KLIENTSKÝ MANAŽÉR POŠTY 3795 K

Žiak počas štúdia zvládne činnosti poštovej prevádzky, peňažnej a pokladničnej služby, činnosti Poštovej banky, a. s. a ďalších moderných služieb poskytovaných pre zmluvných partnerov Slovenskej pošty.

O odbore

V študijnom odbore okrem štandardného vzdelávania sa od školského roku 2018/2019 majú žiaci možnosť vzdelávať aj v systéme duálneho vzdelávania s cieľom zvýšenia ich uplatniteľnosti na trhu práce. Účinná a efektívna spolupráca so zamestnávateľom Slovenská pošta, a. s. znamená výučbu pre zamestnanie a to cestou zosúladenia výučby v škole s potrebami zamestnávateľa. Preto zapojenie sa do tohto systému považujeme za krok k úspechu.
Zamestnanci

Teoretické vedomosti a praktické zručnosti žiakom sprostredkúvajú kvalifikovaní zamestnanci, ktorí sa dlhodobo vzdelávajú v oblasti poštových služieb, sledujú zmeny a disponujú profesionálnymi zručnosťami pri poskytovaní všetkých služieb Slovenskej pošty. Svoju úroveň vedomosti a odborných zručnosti si zvyšujú aj formou produktových školení realizovaných e-learing.

Zakladáme si na kvalite vzdelania

Žiak porozumie princípom ekonomiky, riadenia, marketingu, bankovníctva a poštových služieb. Zvládne základy trhovej ekonomiky, podnikania a účtovníctva. Osvojí si technologické postupy a získa praktické zručnosti, ktoré sú nevyhnutné pri jednotlivých úkonoch poštovej a obstarávateľskej činnosti. Spozná produkty a naučí sa pracovné postupy, ktoré sa využívajú pri poskytovaní služieb vo všetkých komerčných bankách. V priebehu štúdia sa naučí získavať, analyzovať a využívať odborné a prevádzkovo-ekonomické informácie, obsluhovať kancelársku a výpočtovú techniku. Získa schopnosť odborne sa vyjadrovať, hospodáriť s peniazmi a byť hmotne zodpovedný. Zvládne základy logistiky a zasielateľstva. Dokáže tiež obsluhovať mechanizačné prostriedky, ktoré sa používajú pri spracovaní poštových zásielok. Osvojí si zásady starostlivosti o klienta pri poskytovaní poštových a bankových služieb.
  • Finačné poradenstvo
  • Marketing
  • Bankové služby
  • Finančné služby
  • Poštové služby
  • Ekonomika
  • Podnikanie
  • Účtovníctvo

Absolvent sa môže uplatniť aj na vysokých školách ekonomického zamerania (ekonómia, logistika, doprava a spoje, poštové služby, podnikový manažment...) a humanitného zamerania (marketingová komunikácia, masmediálny komunikácia, medzinárodné vzťahy, právo, sociálna práca).

Žiak porozumie princípom ekonomiky, riadenia, marketingu, bankovníctva a poštových služieb. Zvládne základy trhovej ekonomiky, podnikania a účtovníctva. Osvojí si technologické postupy a získa praktické zručnosti, ktoré sú nevyhnutné pri jednotlivých úkonoch poštovej a obstarávateľskej činnosti.

Úspešný absolvent získa:
  • úplné stredné odborné vzdelanie,
  • maturitné vysvedčenie a výučný list.
Absolvent sa uplatní v oblasti prevádzky Slovenskej pošty, Poštovej banky, iných bankových inštitúcií, logistických a zasielateľských spoločností, ale aj v súkromnom sektore.

Absolvent sa môže uplatniť v nasledovných pracovných pozíciách:

  • vedúci hlavnej pošty,
  • riadiaci zamestnanec jednotlivých oddelení Slovenskej pošty, a. s.,
  • klientsky manažér pošty,
  • administrátor pôšt,
  • obchodný zástupca,
  • odborný predajca bankových, poisťovacích a poštových produktov,
  • produktový manažér,
  • priehradkový zamestnanec pošty,
  • priehradkový zamestnanec banky,
  • klientsky poradca banky,
  • účtovník,
  • administratívny pracovník,
  • risk manažér (DSS, a. s.),
  • pokladník banky,
  • bankový poradca,
  • telefonický poradca,
  • regionálny zástupca pre DSS Poštovej banky,
  • produktový manažér pre úverové produkty,
  • marketingový biznis analytik,
  • prevádzkovateľ Pošty partner,
  • administratívny pracovník,
  • obchodný zástupca v poisťovni,,
  • referent servisu klientom v poisťovni,
  • manažér finančného oddelenia,
  • finančný poradca,
  • kuriér,
  • administratívny a klientsky pracovník v obchodných spoločnostiach,
  • zamestnanec podpory ekonomického oddelenia,
  • v prepravných, zasielateľských a doručovateľských spoločnostiach,
  • klientsky pracovník informačných centier,
  • v personálnych agentúrach ako klientsky poradca,
  • logistiky a internetového obchodu, pričom je schopný samostatne podnikať.

Za jednu z najdôležitejších častí štúdia považujeme reálnu prax

Za jednu z najdôležitejších častí štúdia považujeme reálnu prax v reálnych firmách pod odborným vedením skúsených zamestnancov. Našou predstavou je umožniť firmám v testovacom režime jedného roka vyskúšať si zručnosti a schopnosti žiakov IV ročníkov, ktorí by mohli byť v budúcnosti pre firmy prínosom.

Informácie

Stredná odborná škola informačných technológií
Tajovského 30, 975 09 Banská Bystrica

IČO: 17055431

Škola je život

Sledujte nás:

Image

Študijné odbory

    Zobraziť odbory